Khamis, 15 Oktober 2009

wawawawawawaaaaaaaaaaa...

heheh aper kes ni...

aku nanis ke...

takder lah ...

perpisahan ini bukan pertama kali bagi aku...

dan bukan aku mintak pun....

bagi aku...aku adalah aku...

takder saper leh ubah pendirian aku melainkan aku...

aper yg aku lakukan selama ini pun utk kebaikan bersama...

yg aku pasti bukan salah aku...

jadi salah siapa???

salah mereka dan keluarga mereka....wakakak...

lama tak guna ayat nih....

terkenang plak masa zaman kanak2 dan remaja aku...

oitttt.... igt aku dah tua sgt ker....poooodahhh....

odah...odah...sampai hati ko kan tinggalkan aku...

den tak pueh lagi...poluk ekau...

rindu seyh....hahahah....

lilo aku....

jgn gilo talak udah....hahaha...

aper pun aku hormat pada kau...

ko tak seperti mana perempuan lain yg aku kenal....

yg jenis mengabis kan borehhh jo....

ko unik lain dari yg lain....

sebab itu aku suka kau...

tapi...

tu lah...

cuma satu jer...

aper yg aku tak suka ko suka buat...

dah aper yg ko suka buat aku tak suka.....

merajuk...merajuk...merajuk...

merajuklah sampai biler2...

aper pun kenangan ko dan aku...

tetap akan ku simpan....

cerita indah antara kita akan selalu ku igt....

suara , wajah dan semua tentang kau tetap akan ku rindu...

walaupun kau dah jadi milik orang lain....

hajat kita nak bersatu tak kesampaian...

mungkin ader hikmah disebaliknya....

mungkin kau bukan utk ku sekarang...tapi sapa tahu akan datang...

bukan nak berharap tapi itulah hakikat...

hidup percaturan yg telah ditetapkn olehNYA...

kadang baik kadang tidak...

kadang ok kadang k.o...

hahahaha.....

alamak i got to go....

actually banyak lagi nak story nih...

takper lain kali...

cik odah...

igt tak RM 8,888...

huhu....

senyum jer lah...

alahai....anak omak...

jang ooooo jang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan