Jumaat, 17 September 2010

18/09/2010

takde aper yg menarik nak story...

macam bese pening nak carik duit...

adoi....

takder ke lubang2 duit yg boleh aku dapatkan...

hmmm....

tu lah dulu sekolah taknak belajar bebetul...

adehhh...

nak buat bisnes takder modal....

nak kerja sedap takder educated...

jadi kuli jer lah....

hmmmm.....pasni tak tau ler aku nak jadi aper...

susah2 ku balik pahang uruskan tanah pusaka arwah ayah lagi baik...

tapi ku kene buang lah tabiat malas ku....

bukan malas cuma ku tak tahan panas...

haihhhhh.....

takder ke ku jumpa duet terjelepok satu juta ker...

hehehe....

tak pun tanah pusaka ku tu kerajaan nak amik wat iway ker...kan

patut ku pk dari dulu lagi...

dari zaman aku memula bekerja...

patut ku nyimpan...atau menabung takder lah ku sesak sgt skang nih...

nak salahkan owang lain pun tak guna....

pucuk pangkal diri sendiri....

hmmmm....

umur dah 28 thn pada 29/10/2010 nanti....

kawan2 ramai dah kawen....

aku bile lagi....heheheh

sendiri makan pun sangkut inikan nak bagi anak owang makan....

berangan jer lah boleh....faisal.....

nyeh2....

oklah cukup saja hari ini sebelum aku terus merepek yg bukan2...

salam...

arios parios berambus...cam kenal jer ayat nih....

ahhhh lantak ler....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan